POIR 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

POIR 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

Typy projektów mogące uzyskać dofinansowanie:

  • projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych, realizowanych w ramach branżowych programów promocji w celu promowania marek produktowych, które mają szansę stać się rozpoznawalnymi markami na rynkach zagranicznych oraz promujących Marki Polskiej Gospodarki.
  • projekt musi realizować branżowy program promocji lub program promocji na rynkach perspektywicznych

Projekty muszą dotyczyć co najmniej obligatoryjnych rodzajów działań promocyjnych określonych w danym programie promocji oraz co najmniej minimalnej liczby tych działań wskazanej w danym programie promocji.

Branżowe programy promocji kwalifikujące się do uzyskania dofinansowania: 

  • Biotechnologia i Farmaceutyka, fiszka archiwalna
  • Budowa i wykańczanie budowli, fiszka archiwalna
  • Części samochodowe i lotnicze, fiszka archiwalna
  • IT/ ICT, fiszka archiwalna
  • Jachty i łodzie, fiszka archiwalna
  • Kosmetyki, fiszka archiwalna
  • Maszyny i urządzenia, fiszka archiwalna
  • Meble, fiszka archiwalna
  • Moda Polska, fiszka archiwalna
  • Polskie specjalności żywnościowe, fiszka archiwalna 
  • Sektor usług prozdrowotnych, fiszka archiwalna
  • Sprzęt medycznych, fiszka archiwalna

Programy promocji na rynkach perspektywicznych kwalifikujące się do uzyskania dofinansowania: 

  • Algieria
  • Indie
  • Iran
  • Meksyk
  • Wietnam 

Dofinansowanie stanowi:

  • pomoc de minimis,
  • pomoc na udział MŚP w targach.

Beneficjenci:

  • mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa.

Termin naboru wniosków: 

  • Konkurs zakończony

Środki przeznaczone na dofinansowanie:

  • 200 mln PLN.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych:

  • 500 tys. PLN - w przypadku wyboru przez wnioskodawcę jednego programu promocji o charakterze ogólnym;
  • 1 mln PLN -  w przypadku wyboru przez wnioskodawcę co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym lub wyboru branżowego programu promocji lub wyboru przez branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym;  

Maksymalna intensywnośc pomocy:

50% jeśli wnioskodawca jako formę dofinansowania wybierze:

  • pomoc publiczną na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska,
  • pomoc publiczną i pomoc de minimis;

Jeśli wnioskodawca jako formę dofinansowania wybierze wyłącznie pomoc de minimis, to maksymalna intensywność wsparcia wyniesie:

  • 60% dla średniego przedsiębiorcy,
  • 75% dla małego,
  • 80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego,
  • 85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw.

Fiszka archiwalna: POIR 3.3.3 Go to Brand 

Źródło: Szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 30 listopada 2016.

Harmonogram naborów na rok 2016 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwójwersja nr I z 30 listopada 2016.

Regulamin konkursu POIR 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand, 10 stycznia 2017.