POIR 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Typy projektów mogące uzyskać dofinansowanie:
- projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych, realizowanych w ramach branżowych programów promocji w celu promowania marek produktowych, które mają szansę stać się rozpoznawalnymi markami na rynkach zagranicznych oraz promujących Marki Polskiej Gospodarki.
- projekt musi realizować branżowy program promocji lub program promocji na rynkach perspektywicznych
Projekty muszą dotyczyć co najmniej obligatoryjnych rodzajów działań promocyjnych określonych w danym programie promocji oraz co najmniej minimalnej liczby tych działań wskazanej w danym programie promocji.
Branżowe programy promocji kwalifikujące się do uzyskania dofinansowania:
- Biotechnologia i Farmaceutyka, fiszka archiwalna
- Budowa i wykańczanie budowli, fiszka archiwalna
- Części samochodowe i lotnicze, fiszka archiwalna
- IT/ ICT, fiszka archiwalna
- Jachty i łodzie, fiszka archiwalna
- Kosmetyki, fiszka archiwalna
- Maszyny i urządzenia, fiszka archiwalna
- Meble, fiszka archiwalna
- Moda Polska, fiszka archiwalna
- Polskie specjalności żywnościowe, fiszka archiwalna
- Sektor usług prozdrowotnych, fiszka archiwalna
- Sprzęt medycznych, fiszka archiwalna
Programy promocji na rynkach perspektywicznych kwalifikujące się do uzyskania dofinansowania:
- Algieria
- Indie
- Iran
- Meksyk
- Wietnam
Dofinansowanie stanowi:
- pomoc de minimis,
- pomoc na udział MŚP w targach.
Beneficjenci:
- mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa.
Termin naboru wniosków:
- Konkurs zakończony. Kolejny nabór planowany jest w terminie 4 kwietnia 2018 - 8 maja 2018.
Środki przeznaczone na dofinansowanie:
- 200 mln PLN.
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych:
- 500 tys. PLN - w przypadku wyboru przez wnioskodawcę jednego programu promocji o charakterze ogólnym;
- 1 mln PLN - w przypadku wyboru przez wnioskodawcę co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym lub wyboru branżowego programu promocji lub wyboru przez branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym;
Maksymalna intensywnośc pomocy:
50% jeśli wnioskodawca jako formę dofinansowania wybierze:
- pomoc publiczną na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska,
- pomoc publiczną i pomoc de minimis;
Jeśli wnioskodawca jako formę dofinansowania wybierze wyłącznie pomoc de minimis, to maksymalna intensywność wsparcia wyniesie:
- 60% dla średniego przedsiębiorcy,
- 75% dla małego,
- 80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego,
- 85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw.
Fiszka archiwalna: POIR 3.3.3 Go to Brand
Źródło: Szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 30 listopada 2016.
Harmonogram naborów na rok 2016 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, wersja nr I z 30 listopada 2016.
Regulamin konkursu POIR 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand, 10 stycznia 2017.